Upselling & Επικοινωνία στην εστίαση – Αθήνα

Upselling & Επικοινωνία στην εστίαση – Αθήνα

Το ζητήσατε, σας το προσφέρουμε!

 

Ο μαιτρ της επικοινωνίας,  Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, με πολυετή διδακτική εμπειρία, άριστη μεταδοτικότητα και πλούσιο συγγραφικό έργο, σχεδείασε αποκλειστικά για το F&B MasterClasses ένα μοναδικό, βιωματικό σεμινάριο που παρουσιάζεται σε συνεργασία με τον όμιλο Ακμή.

Το σεμινάριο, εκτός του οτι θα παρουσιάσει τους στόχους πωλήσεων (Upselling) για μία επιχείρηση εστίασης, προχωράει παραπέρα, εξηγώντας πως θα επικοινωνήσετε αποτελεσματικά με την κάθε κατηγορία πελατών για να επιτύχετε αυτούς τους στόχους.

Το πως θα οδηγηθεί ο πελάτης στο μπαρ για ένα cocktail πριν παει στο τραπέζι του, πως θα σας εμπιστευτεί και θα προτιμήσει το κρασί που θα του προτείνετε, πως θα πάρει τελικά εκέινο το επιδόρπιο παρόλο που έχει ήδη χορτάσει, είναι καθαρά θέμα επικοινωνίας. Το μυστικό κρύβεται στον τύπο του πελάτη με τον οποίο μιλάμε. Ο τρόπος που θα πούμε κάτι παίζει σημαντικότερο ρόλο από το τι θα πούμε. Δεν χρησιμοποιούμε τις ίδιες εκφράσεις σε όλους τους πελάτες. Ποιές όμως εκφράσεις είναι οι κατάλληλες για τον κάθε τύπο πελάτη? Ο Κος Θεωδορακόπουλος μας δίνει τις λύσεις, προτείνοντας τις κατάλληλες εκφράσεις για τον κάθε τύπο πελάτη.

Θεματολογία:

Βιωματική άσκηση

Επικοινωνιακοί τύποι ανθρώπων / πελατών.

Upselling στην εστίαση – Στόχοι.

Ο ρόλος της επικοινωνίας στην πώληση στις επιχειρήσεις εστίασης.

Η κατανόηση του επικοινωνιακού χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου και η αντίδραση στα ερεθίσματα.

Ποιο είναι το «κουμπί» του καθενός και πώς το πατάμε

Η σημασία του «πώς πρέπει να το λέω στον κάθε άνθρωπο»

Απευθύνεται σε:

Ιδιοκτήτες, managers και επαγγελματίες οι οποίοι εξυπηρετούν πελάτες επιχειρήσεων εστίασης και φιλοξενίας.

Παροχές:

– Βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου

– Σημειώσεις σεμιναρίου.

Έκπτωση 30-20-10

  • Κάντε κράτηση 30 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 30%
  • Κάντε κράτηση 20 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 20%
  • Κάντε κράτηση 10 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 10%