F&B Service Management – Διαχείριση και εκπαίδευση προσωπικού εστίασης (Ρόδος)

F&B Service Management – Διαχείριση και εκπαίδευση προσωπικού εστίασης (Ρόδος)

Το σεμινάριο που λείπει από το χώρο της εστίασης!

Η συνεχής αναζήτηση ικανών στελεχών διοίκησης (Maitres, Restaurant Managers, F&B Managers, Executive Chefs, Bar Managers κτλ.) σε συνδυασμό με την εμφανή έλλειψη της αγοράς, οδηγεί χρόνια τώρα τους ιδιοκτήτες, στην στελέχωση ομάδων με επικεφαλής άτομα χωρίς την απαραίτητη γνώση και εμπειρία διαχείρισης ομάδας. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις υπολειτουργούν, οι ομάδες υποφέρουν και οι υπεύθυνοι νιώθουν ανεπαρκείς, με εμφανή απογοήτευση από όλους τους εμπλεκόμενους. Αυτός είναι και ένας απο τους βασικότερους λόγους που οδηγούν στην μειωμένη ικανότητα της πλειοψηφίας των επιχειρήσεων να βρούν και να κρατήσουν υπαλλήλους πρώτης γραμμής (σερβιτόρους, μάγειρες, barmen κτλ.)

Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη αλλά μπορεί να την φέρει η ομάδα του. Τα αποτελέσματα επιτυγχάνονται από ομάδες – και οι ομάδες στήνονται από στελέχη που επενδύουν σε αυτές. Ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητές μας αν φιλοδοξούμε να επιτύχουμε στο χώρο της εστίασης. Ένα σεμινάριο που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης και κυρίως πράξης των στελεχών επιχειρήσεων εστίασης. Θα είναι to the point και δεν θα χρησιμοποιηθούν μακροσκελή, θεωρητικά μοντέλα management, σεβόμενοι τον πολύτιμο χρόνο των συμμετεχόντων. Θα γίνεται αναφορά σε πραγματικά Case Studies για καλύτερη κατανόηση των εννοιών.

Η εκπαίδευση θα γίνει από F&B Trainer με σημαντική εμπειρία τόσο στην συμβουλευτική επιχειρήσεων εστίασης όσο και στην πανεπιστημιακή ξενοδοχειακή εκπαίδευση επισιτισμού για πάνω απο 10 χρόνια.

Απευθύνεται σε:

  1. Ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης που έχουν ενεργό ρόλο στην στελέχωση και λειτουργία των επιχειρήσεών τους.
  2. Υπεύθυνους καταστημάτων εστίασης σε supervisory & managerial θέσεις (Captains, Maitre Ds, Head/Executive Chefs, Bar Managers).
  3. F&B και Assistant F&B Managers ξενοδοχείων.
  4. HR & Training managers ξενοδοχείων και επιχειρήσεων εστίασης που έχουν ενεργό ρόλο στη στελέχωση και εκπαίδευση προσωπικού.

Θεματολογία:

  • Management Evaluation – Πώς κρίνεται ένας Manager και πώς θα έπρεπε να κρίνεται.
  • Management Style – Το μοναδικό στυλ διοίκησης που λειτουργεί πάντα!
  • Operation Manual – Πώς να φτιάξεις το δικό σου.
  • Standard Operating Procedures – S.O.Ps – Εκπαίδευση προσωπικού στις διαδικασίες λειτουργίας του εστιατορίου.
  • Training Records – Νοικοκυρεμένη εκπαίδευση με “αποδείξεις”.
  • Induction Training – Φιλοξένησε αυτούς που θα φιλοξενήσουν.
  • Multi Skilling – Θα σου λύσει τα χέρια.
  • Σχεδιασμός αλληλουχίας του service (Service Sequence Design) – Η αξία του σωστού σχεδιασμού.
  • Resistance to change – Πώς προσπερνάμε την αντίσταση προσωπικού.
  • Διαχείριση βάρδιας – Ο ρόλος του manager και τα μυστικά της επιτυχίας σε κάθε βάρδια.

Παροχές

Πιστοποιητικό με μοναδικό κωδικό που αποδεικνύεται ηλεκτρονικά μέσα από την ειδική σελίδα πιστοποίησης του CityUnity College.

Σημειώσεις της θεματολογίας σεμιναρίου.

Έκπτωση % 30-20-10

  • Κάντε κράτηση 30 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 30%
  • Κάντε κράτηση 20 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 20%
  • Κάντε κράτηση 10 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 10%
  • Περεταίρω 15% έκπτωση για κρατήσεις 5 ατόμων και άνω

 Οι εκπτώσεις υπολογίζονται αυτόματα κατα την εγγραφή

Αριθμός Μητρώου Εισηγητή ΛΑΕΚ 65171