F&B Service Management – Διαχείριση και εκπαίδευση προσωπικού εστίασης

F&B Service Management – Διαχείριση και εκπαίδευση προσωπικού εστίασης

Το σεμινάριο που λείπει από το χώρο της εστίασης!

Η συνεχής αναζήτηση ικανών στελεχών διοίκησης (Maitres, Restaurant Managers, F&B Managers, Executive Chefs, Bar Managers κτλ.) σε συνδυασμό με την εμφανή έλλειψη της αγοράς, οδηγεί χρόνια τώρα τους ιδιοκτήτες, στην στελέχωση ομάδων με επικεφαλης άτομα χωρίς την απαραίτητη γνώση και εμπειρία διαχείρισης ομάδας. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις υπολειτουργούν, οι ομάδες υποφέρουν και οι υπεύθυνοι νιώθουν ανεπαρκείς, με εμφανή απογοήτευση από όλους τους εμπλεκόμενους. Αυτός είναι και ένας απο τους βασικότερους λόγους που οδηγούν στην μειωμένη ικανότητα της πλειοψηφίας των επιχειρήσεων να βρούν και να κρατήσουν υπαλλήλους πρώτης γραμμής (σερβιτόρους, μάγειρες, barmen κτλ.)

Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη αλλά μπορεί να την φέρει η ομάδα του. Τα αποτελέσματα επιτυγχάνονται από ομάδες – και οι ομάδες στήνονται από στελέχη που επενδύουν σε αυτές. Ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορισουμε τις προτεραιότητές μας αν φιλοδοξούμε να επιτύχουμε στο χώρο της εστίασης. Ένα σεμινάριο που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης και κυρίως πράξης των στελεχών επιχειρήσεων εστίασης. Θα είναι to the point και δεν θα χρησιμοποιηθούν μακροσκελή, θεωρητικά μοντέλα management, σεβόμενοι τον πολύτιμο χρόνο των συμμετεχόντων. Θα γίνεται αναφορά σε πραγματικά Case Studies για καλύτερη κατανόηση των εννοιών.

Η εκπαίδευση θα γίνει από F&B Trainer με σημαντική εμπειρία τόσο στην συμβουλευτική επιχειρήσεων εστίασης όσο και στην πανεπιστημιακή ξενοδοχειακή εκπαίδευση επισιτισμού για πάνω απο 10 χρόνια.

Απευθύνεται σε:

  1. Υπεύθυνους και ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης που έχουν ενεργό ρόλο στην στελέχωση και λειτουργία των επιχειρήσεών τους.
  2. Υπεύθυνους καταστημάτων εστίασης σε supervisory & managerial θέσεις (Captains, Maitre Ds, Head/Executive Chefs, Bar Managers).
  3. F&B και Assistant F&B Managers ξενοδοχείων.
  4. HR & Training managers ξενοδοχείων και επιχειρήσεων εστίασης που έχουν ενεργό ρόλο στη στελέχωση και εκπαίδευση προσωπικού.

Θεματολογία:

  • Management Evaluation – Πώς κρίνεται ένας Manager και πώς θα έπρεπε να κρίνεται.
  • Management Style – Το μοναδικό στυλ διοίκησης που λειτουργεί πάντα!
  • Operation Manual – Πως να φτιάξεις το δικό σου.
  • Standard Operating Procedures – S.O.Ps – Εκπαίδευση προσωπικού στις διαδικασίες λειτουργίας του εστιατορίου.
  • Training Records – Νοικοκυρεμένη εκπαίδευση με “αποδείξεις”.
  • Induction Training – Φιλοξένησε αυτούς που θα φιλοξενήσουν.
  • Multi Skilling – Θα σου λύσει τα χέρια.
  • Σχεδιασμός αλληλουχίας του service (Service Sequence Design) – Η αξία του σωστού σχεδιασμού.
  • Resistance to change – Πώς προσπερνάμε την αντίσταση προσωπικού.
  • Διαχείριση βάρδιας – Ο ρόλος του manager και τα μυστικά της επιτυχίας σε κάθε βάρδια.
  • Know your numbers – Γνώση των βασικών αριθμών για καλύτερο F&B Control.

Παροχές

Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίου.

Σημειώσεις της θεματολογίας σεμιναρίου.

Έκπτωση % 30-20-10

  • Κάντε κράτηση 30 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 30%
  • Κάντε κράτηση 20 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 20%
  • Κάντε κράτηση 10 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 10%

Αριθμός Μητρώου Εισηγητή ΛΑΕΚ 65171