F&B Service –  Η τέχνη του service στην εστίαση

F&B Service – Η τέχνη του service στην εστίαση

Τα αυτονόητα, που τελικά δεν είναι και τόσο…, αλλά και τα μυστικά του τέλειου F&B Service σε ένα εφ όλης της ύλης σεμινάριο που θα βάλει τέλος στα ερωτηματικά, διαχωρίζοντας το σωστό απο το λάθος, το επαγγελματικό απο το ευκαιριακό.  Δεν στοχεύει μόνο στο τεχνικό μέρος της δουλειάς αλλά και στη συμπεριφορά που θα κάνει τη διαφορά. Η εκπαίδευση θα γίνει απο F&B Trainer με σημαντική συμβολή τόσο στην συμβουλευτική Ελληνικών επιχειρήσεων εστίασης όσο και στην πανεπιστημιακή ξενοδοχειακή εκπαίδευση στον τομέα επισιτισμού για πάνω απο 10 χρόνια.

Απευθύνεται σε:

Υπευθύνους και ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης που επιθυμούν να προσφέρουν το σεμινάριο αυτό σε ολόκληρη την ομάδα του εστιατορίου τους επιτυγχάνοντας ομοιογένεια στις προσφερόμενες υπηρεσίες τους.

Εργαζόμενους στην σάλα με σχετική εμπειρία που επιθυμούν να ξεκαθαρίσουν τους μύθους από την πραγματικότητα, να κατανοήσουν την σημασία στη λεπτομέρεια και να στοχεύσουν σε υψηλότερες θέσεις στην καριέρα τους.

Νέους επαγγελματίες στην εστίαση χωρίς σημαντική εμπειρία στο F&B Service που επιθυμούν να μάθουν τη δουλειά, για να εργαστούν σε εστιατόρια με υψηλότερες απαιτήσεις.

Θεματολογία:

  • Εμφάνιση και συμπεριφορά (Grooming & Behaviour Standards). Τα αυτονόητα.
  • Κινησιολογία (Walk the Walk). Κινηση στο χώρο και στην επαφή μας με πελάτες και προσωπικό.
  • Τα βήματα του Service (Service Sequence) Όλα τα στάδια από την στιγμή που ο πελάτης εισέλθει στον χώρο εστίασης μέχρι την ώρα που εξέρχεται.
  • Τεχνικές σερβιρίσματος (Service styles) Όλα τα διαφορετικά στυλ σερβιρίσματος αναλόγως την περίσταση. Τα υπέρ και τα κατά της κάθε τεχνικής.
  • Παραγγελιοληψία (Order taking) Ορθή διαδικασία παραγγελιοληψίας για αποφυγή λαθών και τεχνικές upselling.
  • Σέρβις Κρασιού (Wine Service) Ορθή διαδικασία σερβιρίσματος λευκού και κόκκινου κρασιού.
  • Καθαρισμός τραπεζιού (Debarassage) Απομάκρυνση χρησιμοποιημένων πιάτων από το τραπέζι.
  • Διαχείριση παραπόνων (Complaint handling) Αποφυγή και διαχείριση παραπόνων πελατών στην εστίαση.
  • Φιλετάρισμα ψαριού (Fish Decoupage). Ορθός τρόπος καθαρισμού ψητού ψαριού από κόκαλα, μπροστά στον πελάτη.
  • Προσομοίωση (Simulation Training) Γεύμα για όλους τους συμμετέχοντες με εφαρμογή της θεωρίας που διδάχθηκαν.

Χώρος και τρόπος εκπαίδευσης

  • Το σεμινάριο λαμβάνει χώρα σε εστιατόριο με πραγματικό εξοπλισμό στο ξενοδοχείο όπου στεγάζεται το Alpine-City Unity College.
  • Στην εκπαίδευση θα χρησιμοποιηθούν πραγματικές πρώτες ύλες Food & Beverage.
  • Το τελευταίο μέρος του σεμιναρίου είναι simulation όπου παρέχεται γεύμα για όλους τους συμμετέχοντες εφαρμόζοντας αυτά που διδάχθηκαν στην πράξη.
  • Οι συμμετέχοντες παρακαλούνται να φέρουν μαζί τους ανοιχτήρι φιαλών κρασιού.

Παροχές

  1. Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίου.
  2. Σημειώσεις θεματολογίας σεμιναρίου.
  3. Γεύμα με φρέσκο ψητό ψάρι και κρασί για όλους τους συμμετέχοντες.

Έκπτωση % 30-20-10

  • Κάντε κράτηση 30 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 30%
  • Κάντε κράτηση 20 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 20%
  • Κάντε κράτηση 10 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 10%

 

Αριθμός Μητρώου Εισηγητή ΛΑΕΚ 65171