O στόχος του εκπαιδευτικού σεμιναρίου είναι η βελτίωση της επικοινωνιακής ικανότητας των συμμετεχόντων. Είτε αυτοί διοικούν ανθρώπους, είτε έρχονται σε επαφή με πελάτες για πωλήσεις.
Ο τρόπος που θα πούμε κάτι, παίζει σημαντικότερο ρόλο από το τι θα πούμε.
Κάθε μέρα ως επαγγελματίες αλλά και ως άνθρωποι ερχόμαστε σε επαφή με πολλούς άλλους ανθρώπους που είναι πελάτες μας, συνεργάτες μας κ.α. και δεν καταφέρνουμε να επικοινωνήσουμε σωστά και ολοκληρωμένα.
Έτσι νιώθουμε την ανάγκη να πατήσουμε ένα κουμπί και να καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά!
Σημαντική αύξηση των πωλήσεων μπορεί να επιτευχθεί ακόμα και με μία διαφορετική φράση από αυτήν που χρησιμοποιούσαμε μέχρι σήμερα.
Θεματολογία:
Ο ρόλος της επικοινωνίας στην διοίκηση του ανθρώπινου παράγοντα και η βελτίωση της επικοινωνιακής ικανότητας των συμμετεχόντων.
Οι αλλαγές οι οποίες χρειάζεται να λάβουν χώρα ώστε να είμαστε αποτελεσματικοί και να αλλάξει ο τρόπος σκέψης μας για το πώς αντιμετωπίζουμε τον κάθε άνθρωπο ο οποίος βρίσκεται απέναντί μας
Τι σημαίνει αποτελεσματική επικοινωνία.
Βιωματική άσκηση
Τύποι ανθρώπων
Ποιο είναι το «κουμπί» του καθενός και πώς το πατάμε
Η σημασία του «πως πρέπει να το λέω στον κάθε άνθρωπο»
Η κατανόηση του επικοινωνιακού χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου και η αντίδραση στα ερεθίσματα.
Απευθύνεται σε:
Ιδιοκτήτες και managers επιχειρήσεων εστίασης και φιλοξενίας ή επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διοίκηση του ανθρώπινου παράγοντα, καθώς επίσης και σε πωλητές.
Παροχές:
– Βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου
– Σημειώσεις σεμιναρίου.
Έκπτωση 30-20-10
- Κάντε κράτηση 30 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 30%
- Κάντε κράτηση 20 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 20%
- Κάντε κράτηση 10 μέρες πριν την διεξαγωγή με έκπτωση 10%